הודעתך נתקבלה במערכת.

אחד מנציגינו יצור עמכם קשר בקרוב.

אירעה תקלה זמנית בשרת, נסה במועד מאוחר יותר
הנתונים מועלים לשרת...

חשיבות השימוש בדיוור אלקטרוני בחנויות וירטואליות

חשיבות השימוש בדיוור אלקטרוני בחנויות וירטואליות

מזל טוב, יש לכם חנות וירטואלית. המוצרים נהדרים, גם המחירים. עכשיו כל מה שנותר זה להביא לקוחות ולדאוג שיחזרו. כאן, מסתבר, המוצרים שלכם לא מספיקים. צריך כח שיווקי שימשוך מבקרים לחנות ויגרום להם לרצות לקנות דוקא אצלכם. דרך מצויינת לעשות את זה היא ניוזלטר – דיוור ישיר לתיבת הדואר האלקטרוני של הלקוח המכיל מידע על החנות שלכם, מבצעים, מוצרים חמים ותזכורות על עגלת הקניות שלהם.

ניוזלטר היא לא מילה גסה. למרות שפעם הם היו נתפסים כספאם, הניוזלטרים של היום משרתים את הלקוחות ומניעים לפעולה מיידית, במיוחד בחנויות וירטואליות שבהן הלקוח לא צריך לצאת מהבית, להתקשר או לבצע פעולה שדורשת ממנו מאמץ כלשהו בכדי לבצע רכישה, כל שעליו לעשות הוא ללחוץ על הלינק שבניוזלטר, ולהשלים את הרכישה. מדובר בכלי יעיל ומהיר במיוחד להגדלת הרכישות באתר בזמן קצר, שכל חנות וירטואלית חייבת לאמץ.

ניוזלטר הוא גם דרך לקבע את המותג שלכם בתודעת הלקוח. לראות את שם החנות בתיבת המייל באופן תדיר – אחת לשבוע, שבועיים או חודש – הוכח כאפקטיבי במיוחד, ממש כמו שלט של חנות שאתם עוברים לידו יום יום ברחוב. אם זה שם, זה קיים.

יש סוגים שונים של ניוזלטרים, ולא כולם מתאימים לכל מטרה או לכל עסק. היופי הוא שאתם לא צריכים להתחייב לנצח רק לסוג אחד. תמיד יש מקום לגוון ולשלב בין הסוגים השונים, בהתאם לקהל היעד שלכם.

ניוזלטר שיווקי, כשמו כן הוא – פירוט על מוצרים שונים בחנות שלכם, בדגש על מוצרים חמים ומבצעים. נצלו את הפלטפורמה כדי לייצר אצל הנמענים תחושת דחיפות של "אסור לפספס". נצלו הזדמנויות כמו חגים, עונות ואירועים מיוחדים כדי לקדם מוצרים רלוונטיים, וכמובן מועדים ממוקדים ללקוח, כמו יום ההולדת שלו.

ניוזלטר הצטרפות הוא מה שמקבל את פני הלקוחות שלכם אחרי שנרשמו לאתר או ביצעו רכישה ראשונה. הוא נועד לייצר קשר אינטימי עם הנמען, ותמריץ לחזרה, לרוב בדמות הנחה ייחודית לקנייה הבאה.

ניוזלטר נטישת עגלה הוא תזכורת ללקוח שמילא עגלת קניות באתר ומסיבה כזו או אחרת לא השלים את הקנייה. מייל מכם יזכיר לו לחזור ולבצע את הרכישה שאולי שכח ממנה, או יציע תמריץ בדמות הנחה כדי להשלים את הקנייה. ניוזלטר כזה נותן לכם הזדמנות נוספת לתפוס את אותם לקוחות נוטשים, ולהפוך אותם ללקוחות נאמנים.

ניתן גם לייצר ניוזלטר המושתת על כתבות ותכנים בעלי ערך מוסף ללקוח. אם אתם מוכרים טלפונים סלולריים, נצלו את ההזדמנות לעדכן את הנמענים בחדשות החמות בתחום. מוכרים ציוד לתינוקות? הזדמנות מצויינת לתת להורים הטריים טיפים לשנת לילה טובה. הנוסחה לניוזלטר תוכן יעיל היא 90% כתבות ו-10% חומר שיווקי. כל כתבה היא הזדמנות לשווק מוצר מסויים או מבצע חם.

לכתוב ניוזלטר אפקטיבי זו לא משימה פשוטה, אבל תוכלו להצליח אם תקפידו על כמה כללי אצבע:

  • כותרת יצירתית: שורת הנושא של המייל לרוב תכריע אם הוא ייפתח או לא. ניוזלטר הוא מקרה קלאסי של כן לשפוט את הספר על פי הכריכה. כותרת משעממת עלולה להוביל את הניוזלטר שלכם יישר לדואר הזבל.
  • לו"ז קבוע: שליחת ניוזלטר בתדירות קבועה יוצרת ציפייה והרגל אצל הלקוח. הקפידו על תדירות שלא תרגיז את הנמען ותפציץ את תיבת המייל, אבל מצד שני תספיק כדי לשמר את השם שלכם בתודעה שלו.
  • תמריצים: הזמן הנכון לכלול מבצעים, הנחות ייחודיות והצעות מיוחדות הוא: תמיד! לקוח שמצפה לקבל הצעה מפתה במייל הוא לקוח שיחזור ויפתח את הניוזלטר הבא, וחשוב מכך, כזה שיבצע רכישה באתר.

דיוור אלקטרוני יעיל נמצא ממש בקצות האצבעות שלכם.

הישאר מעודכן

הרשם לעדכונים מפולסים והיה מבין הראשונים לגלות על הפיתוחים והיכולות החדשות