פברואר 2022 - עמותת פנים חדשות 
 
https://www.pulseem.co.il/Pulseem/ClientImages/2888///new-year-6570372_960_720.png
בואי נכונה והביאי לנו נחמה וברכה! השנה חוגגות עשור לעמותה!!!
זה שנתיים שאנו בציפייה דרוכה…

שיבואו ימים טובים, שתסתיים לה זו המגיפה, שתלך מאיתנו ותשיב את שיגרת החיים שאהבנו, שתסלק בידודים ומאומתים, שתעלה את כולנו אל מסלול החיים השפויים.
וכמאמר השיר ,אנו נשות העמותה, תומכות זו בזו ואוספות את כל המכאובים, באחוות נשים מעוררת השראה, מגשימות משאלות, ומשתדלות לקיים סדר יום ברצף, גם אם נאלצות לבטל אירועים, עושות בחירה להתבונן אל הזמנים הטובים, ולהביא אותם בין סגר לסגר, בין דלתא לאומיקרון , לרגעי ביחד טובים, מוצאות שמחה בסוף העצב שבוא יבוא, שעות של חסד וחברות טובה, עשייה משמעותית ותורמת לחברה, מקרבות את הימים היפים שעוד יבואו ומזמינות אותם לבוא ולשבת כבר כאן, אצלנו בכיסא כבוד של העמותה!

“ויד סמויה כמו אוספת 
את כל המכאובים
אף משאלה לא מתעייפת
לראות זמנים טובים
למצוא שמחה בסוף העצב
לחיות בין אוהבים
אם קרובה את, שעת החסד,
היכנסי לכאן ושבי”

למידע נוסף וצפיה בטקס הענקת אותות המשמר המגדרי והשקת המשמר המגדרי הבינלאומי בכנסת לחצו כאן 

שלכן,
חלי פרידמן
יו"ר עמותת "פני"ם חדשות" 
פרלמנט נשים ישראליות מנהיגות

* דרישת שלום, – מילים –רחל שפירא, לחן- יאיר קלינגר
https://www.pulseem.co.il/Pulseem/ClientImages/2888///crown-anemone-6157488_960_720.jpg
לרגל חגיגות העשור הפקנו חוברת בשפה העברית וחוברת בשפה האנגלית 
החוברות הופקה באדיבותה של ד"ר אורלי ניקלס, חברת הועד המנהל ויו"ר המשמר המגדרי של העמותה. לחצו:
 חוברת בעברית  I חוברת באנגלית 
https://www.pulseem.co.il/Pulseem/ClientImages/2888///whatsapp%20image%202022-02-08%20at%2015.38.53.jpeg
מפגש עם רעיית נשיא המדינה, עו"ד מיכל הרצוג בבית הנשיא, ירושלים, 6.1.22

שנת 2022 התברכה בריבוי הסיפרה 2- הידעתם כי זו הסיפרה הכי נשית מכל המספרים? סיפרה המסמלת ביחד, הרמוניה, עוצמה ורכות נשית, פיריון ויכולת הכפלה סינרגטית.
זו השנה בה אנו חוגגות עשור לעמותה והשנה בה הגיע הזמן לסדר נשי עולמי, למנהיגות נשים איכותית בזכות ולא בחסד, ולחישוב מסלול מחדש. לכבוד כל אלה העמותה נערכת להפקת כנס גדול בינ"ל אחרי החגים (אוקטובר 2022) בליבת הרעיון "סדר מגדרי בינ"ל חדש"- ממגדר לשיתופיות ומגוון". בפגישה עם הגב' הרצוג הצגנו בפניה עשייתנו במשמרים המגדריים בכנסת ובמשמר הבינ"ל וביקשנו השתתפותה המובילה בכנס המתוכנן.
להמשך קריאה וצפייה בגלריית התמונות לחצו כאן 
https://www.pulseem.co.il/Pulseem/ClientImages/2888///img-20220124-wa0011.jpg
פורום מדע וטכנולוגיה חזר לפעילות בחודש ינואר 2022
קורס לעידוד נערות ללימודי מדעים נפתח בביה"ס "עתיד שחר" בבית שמש

הפורום למדע וטכנולוגיה בראשותן של ד”ר קלאודיה ברזילי ורחלי גנות פועל זה שנים רבות והסליל למעלה מ 700 נערות במהלך 8 שנים ללימודי מדעים וטכנולוגיה.
זהו חזון נפרץ, המעורר השראה, בדמותן של נשות הפורום, כולן מהוות דוגמא אישית לנשים שהצליחו, בנו קריירה לתפארת ואף משפחות נפלאות. הקורס שכתבו, שידרגו והן עצמן מגיעות להרצות בו בפני תלמידות כיתות ט’, בשנה בה בשלה החלטתן להירשם למסלול לימודיהן הנבחר בתיכון, הינו קורס משנה חיים.

השפעתו ניכרת על הנערות, המתמלאות בתחושת יכולת ומוטיבציה, ונישאות על הדי ההתרגשות והאמונה בעצמן, ובעיתוי הנכון הזה, מקבלות החלטה שתשנה את חייהן.
נשות הפורום המטביעות חותם ומשנות מסלול חייהן של נערות למדעניות וחוקרות העתיד, ראויות לכל התודה וההערכה על עשייה מאומצת, מוקפדת ומלאת אמונה ונתינה, שנים רבות בהתמדה ובאהבה, בהתנדבות מלאה ובמסירות גדולה. 

להמשך קריאה וצפייה בתמונות מהמפגש לחצו כאן 
https://www.pulseem.co.il/Pulseem/ClientImages/2888///paper-1100254_1920.jpg
חינוך – “מנה אחת של שכל ושתי מנות של לב” / פרלי ניניו
מהרהורי ליבה של מורה ומחנכת. אתחיל בהצהרה אישית… אולי דעה? אולי תחושה? אולי עובדה? זו דעתי ואני תומכת בה: ” אין מקצוע מקודש ממקצוע ההוראה “ היסוד המרכזי בחינוך הוא הראייה האישית של כל ילד וילד. ילד הוא עולם מלא גוונים, צדדים, נטול אקסיומות או ערכים מספריים…אין נוסחה ללמידה או לטיפול זהה בכל ילד וילד.

במבחן התוצאה אני נכנסת לכיתה, סוגרת את הדלת ובאותן השעות מתחולל “משהו” בכל שעה ושעה, בכל יום ויום, בכל שנה, בכל השנים כשמחולל השינוי ,”הריקוד” בין המורה לתלמיד, הוא מה שקובע: גישה, אמפטיה, הקשבה, רגש, זיהוי חוזקות, זיהוי חולשות, חיוך, מבט, הושטת יד, סיוע באתגרים, סיוע בהצלחות, אחריות, ערכים, שיתוף, חיבוק – ואלה אינן הצהרות על פלקט בכיתה – זאת “עבודת הקודש” של מקצוע ההוראה, זה מבחנו של החינוך. להמשך קריאה לחצו כאן 
https://www.pulseem.co.il/Pulseem/ClientImages/2888///couple-5302344_1920.jpg
 
החיבור שלי ל “פני”ם חדשות” / טליה רענן נוימן

מה המשותף לחינוך, לתכנון פיננסי ולהנחייה ? להיות במקום הנכון, בזמן הנכון עם האדם הנכון ! במסגרת עיסוקי בחינוך – במשך שנים טיפחתי את הדור הצעיר תוך דחיפה מתמדת למצויינות, במטרה שייצרו עתיד טוב יותר להם וילדיהם . 

במסגרת עיסוקי בתכנון הפיננסי – פעלתי רבות ביחד עם הלקוחות במטרה לסייע להם להגדיר במדוייק את מטרותיהם לחסכון נכון , זאת כדי שיוכלו לממש אותן לטובת עתיד טוב יותר , בטוח יותר ומלא סיפוק עבורם. בעיסוקי כמנחה הורית וזוגית , אני מקפידה לשאול, להקשיב, לעורר לחשיבה ולתת כלים אפקטביים לטובת שיפור במערכות יחסים בתוך המשפחה ועם אנשים קרובים. 

כאן בעמותת “פני”ם חדשות” – הגעתי למקום הנכון ובזמן הנכון. זכיתי להכיר נשים מצויינות ששמו להן למטרה להתנדב למען הקהילה ועתידה. להתנדב למען קידום בני הנוער למצוינות. להמשך קריאה לחצו כאן 
 
 
 
https://www.pulseem.co.il/Pulseem/ClientImages/2888///%D7%9C%D7%95%D7%92%D7%95%20%D7%A2%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%AA%20%D7%97%D7%93%D7%A9.png
 
 
טל: 054-2244560 | מייל: office@wlp.org.il
חפשו אותנו בפייסבוק: פנים חדשות 
 
הניוזלטר הופק ע"י חברת זוויות מפתחת מודל דיאלוג חכם
Preview Campaign