אם אינך רואה מייל זה אנא לחץ כאן
** משתמשי GMAIL, שימו לב, במידה והפרסום נחתך יש בתחתית המייל לינק ללחיצה לצפיה בפרסום כולו בחלון נפרד שיפתח אוטומטית**
https://www.pulseem.co.il/Pulseem/ClientImages/3059///a6344c4c619642b18048202f9ecd76ce.png
https://www.pulseem.co.il/Pulseem/ClientImages/3059///mila%20logo.jpg
 
https://www.pulseem.co.il/Pulseem/ClientImages/3059///%D7%9B%D7%95%D7%AA%D7%A8%D7%AA%20%D7%AA%D7%95%D7%A6%D7%90%D7%95%D7%AA.png
 
https://www.pulseem.co.il/Pulseem/ClientImages/3059///0b3c3611a3524ba0a4e71e0203756b23.jpg
 
https://www.pulseem.co.il/Pulseem/ClientImages/3059///59c6654aa6ff45888e556dec64c18038.jpg
 
מהפתק למסך, מהזום ליזום
מאת: נילי שגב
 

ביום שישי, 10.12.21, נערכו בחירות לוועדות מיל"ה באמצעות שיטת "הצבעה מרחוק", לא בקלפי 
כי אם באמצעות מחשב אישי או סמרטפון. זהו הישג פלורליסטי בפורמט מינימליסטי, צעד מוביל, 
עם חשיבה מאתגרת, שיטה שאפשרה יעילות, הגדלת אחוזי ההצבעה, נגישות וקיצור מרחקים גיאוגרפיים לחברים למימוש זכותם להצביע. היעד הסופי, ה"חזון", הוא להשיב עטרה ליושנה ולממש 
את הבטחות המועמדים שהציגו עצמם, כדי להפוך את מיל"ה לנכס לאומי המוכר גם בעולם, 
תוך שמירה על הגחלת של הזמר העברי לדורותיו. מטרה נוספת היא שהמצביעים יהיו שותפים ומשפיעים על עתיד מיל"ה: טיפוח החבורות, הקשר ביניהן וחזרה לכנסים ולפסטיבלים כהרגלנו בקודש.

הקורונה – בגללה או בזכותה
כאשר נאלצנו לחפש תחליפים ודרכים מאתגרות לשרוד במציאות שנכפתה עלינו, הצלחנו! שרנו, הצטלמנו והתחברנו לזום. מהמגע הפרונטלי עברנו למגע דיגיטלי וכך גם הגענו לשיטת הבחירות מרחוק, שאפשרה: נוחות, יושרה ונגישות לגילים המבוגרים ולמי שגרים במרחק מהקלפי. אכן, יום הבחירות והישגיו הוכיחו את הרציונל שעמד מאחורי השיטה, על פי היענות החברים, והפידבקים החיוביים של המצביעים על היעילות, הפשטות והמהירות של השיטה ועל היוזמה הברוכה של כל מי שיצר את המערכת הזאת.
שלוש קטגוריות מרכיבות את ועדות מיל"ה, על פי ההשתייכות: הוועד המנהל, פורום המנצחים וועדת ביקורת. זכות ההצבעה ניתנת לכל חבר ששילם דמי חבר. החברים שהציגו מועמדות מילאו בטופס 
מקוון את הפרופיל האישי שלהם ואת ההשתייכות הקטגורית שאליה הם מבקשים להיבחר, אגב ניסוח ההבטחה שלהם לגבי התרומה שלהם בתקופת כהונתם (זמרים, מנצחים או נציגי ציבור).
 
הוועד המנהל - נבחר אחת לשנתיים ופועל על פי חוק העמותות והתקנון. הגדרת התפקיד: אחריות לגיבוש מדיניות מיל"ה ותקציבה, קביעת אסטרטגיות ומטרות, ופיקוח על הפעולה והביצוע, עריכת 
פגישה אחת לרבעון לקבלת דיווחים והעלאת נושאים על הפרק והחלטות לגביהם (אתיקה, מיזמים, פעילות באינטרנט ובמדיה, קשרי חוץ, יח"צ, גיוס משאבים וביקורת פרויקטים). 
הוועד המנהל מורכב מ-6 מנצחים, 5 זמרים ו-4 נציגי ציבור.
פורום המנצחים – גוף המייעץ לוועד להעשרת הפעילות. זו הכתובת לכל מנצחי מיל"ה. קטגוריה זו משתפת פעולה עם כל הוועדות האחרות בייזום פרויקטים ואירועים. ארבע פעמים בשנה נפגש הפורום וכל מנצח יכול להשתתף כמשקיף בישיבות הוועדה ולהגיש הצעותיו.
ועדת ביקורת – כשמה כן היא, תפקידה לבקר את פעילות הוועד המנהל והנהלת העמותה, באמצעות הגשת דו"ח שנתי על נושאים שתואמו מראש. הוועדה מורכבת מ-3 חברי עמותה.
הצמיחה של מיל"ה תלויה ביצירתיות ובמנהיגות של הוועדות הנ"ל.
 
יצאנו לדרך חדשה בצעד שהוכיח את יעילותו. הוצאנו מהכוח לפועל את המטרות והחזון שהצבנו 
לעצמנו בראשית התהליך. לא נותר אלא לתת את ברכת הדרך ולאחל הצלחה לכולנו. 
כי מיל"ה – זו לא רק מילה.
"ושוב נצאה אל הדרך, יד ביד לדרך [...] ושירנו על הגב [...] כי דרכנו לא לשווא [...] נעבור בה יחדיו" (מתוך: "אל הדרך", מילים: שמרית אור, לחן: נורית הירש)
 
הודעה זו נשלחה ל- על ידי mila.sharim@gmail.com
על מנת להסיר עצמך מרשימת תפוצה זו לחץ כאן
גם דיוור זה נשלח על ידי פולסים
Preview Campaign