03-5240290 :טל Call Now
כניסה למערכת פתח חשבון חינם

איך לשלוח דיוור יפה בקלות ובנוחות?

אין זה מקרה שהדיוור האלקטרוני הפך בשנים האחרונות לאחד מאמצעי השיווק הבולטים ביותר בארסנל השיווק של כל חברה באשר היא. דיוור אלקטרוני איכותי יכול לסייע לכם בגיוס לקוחות חדשים, בשימור לקוחות קיימים ובהפיכתם של האחרונים לשגרירי מותג. במאמר שלפניכם נציג שמונה טיפים פשוטים ליישום שישדרגו עשרות מונים את הדיוור האלקטרוני שלכם.

כתבו שורת נושא קליטה – שורת הנושא(Subject) בה תבחרו יכולה לעשות את ההבדל בין מייל שנפתח למייל שנזרק או כלל לא הגיע לתיבת הדואר הנכנס של הנמען. בחרו בניסוח קצר וקולע שיעביר את המסר העיקרי. הימנעו משימוש במילים שעלולות להביא לסינון המכתב שלכם ולסימונו כ"דואר זבל" (ספאם), זאת גם על חשבון ניסוח פחות שיווקי מהמקובל.

נסחו פנייה אישית – ברוב המקרים הדיוור האלקטרוני אותו מקבלים חברי רשימות התפוצה הוא כללי ביותר, חף כמעט לחלוטין מצביון אישי. נסו לשבור את הדפוס הקיים וחשבו מחוץ לקופסה. זה ישתלם לכם.

התוכן החשוב ביותר – תמיד בחלק העליון – זכרו, מרבית תוכנות הדואר האלקטרוני לא יציגו באופן אוטומטי את כל התוכן שמכיל הדיוור האלקטרוני שלכם. לכן, אנו ממליצים להקפיד על שיבוצם של המסרים החשובים ביותר שברצונכם להעביר –בחלקו העליון של המכתב.

שבצו קישורים גלויים – אחת המטרות העיקריות של הדיוור האלקטרוני אותו אתם שולחים היא להביא את חברי רשימת התפוצה שלכם לדף נחיתה, דף מוצר או פשוט מכך – לאתר החברה שלכם. עזרו לנמען להגיע ליעד אליו אתם מכוונים אותו באמצעות שיבוץ של קישורים גלויים בטקסט המצוי בגוף ההודעה. ראוי להדגיש כי אופציית שיבוץ הקישורים בגוף התמונות המופיעות במייל אינה מומלצת.

שמרו על פרופורציות סבירות – הקפידו לשמור על גבולות רוחב שלא יחרגו מ-600 פיקסלים. חריגה מהיקף מקובל זה עלולה להוביל לשיבוש של ממש באופן בו יוצג המייל לנמענים ולפגום באופן ניכר באיכותו.

דגש על הנעה לפעולה – נסחו טקסט שיניע עד כמה שניתן את הנמענים לפעולה. צירופי מילים כמו "לחצו כאן" או משפט כמו "התקשרו עוד היום" עשויים לסייע לכם למשוך את מי שמתלבט ושוקל לחזור למייל שלכם מאוחר יותר. ניסוח מפורש שקורא לנמען לבצע את הפעולה לאלתר עשוי להיות ההבדל בין רכישה להתעלמות.

אל תקשו על מנויים לבטל את הרשמתם – אחד הדברים החשובים ביותר בתחום הדיוור האלקטרוני הוא כמובן להימנע מתביעות על משלוח דואר זבל שכן מלבד הנזק הכספי הכרוך בהם, מדובר בפגיעה קשה במוניטין החברה. על מנת להימנע מהשתלשלות אירועים לא נעימה זו יהיה עליכם לעשות מספר דברים: ראשית, אל תקשו על חברי רשימת התפוצה לבטל את הרשמתם. עשו זאת באמצעות מיקום כפתור ההסרה במקום בולט בתחתית המייל.

נוסף על כך, הקפידו לשלוח כמות סבירה של אימיליים מדי שבוע\חודש ואל תפציצו את התיבות ללא היכר. הרגילו את הנמענים שלכם לקבל מכם דוא"ל בתדירות מסוימת שעליה תודיעו מראש. כמובן שניתן לחרוג מלוח הזמנים הקשיח אך רצוי לעשות זאת במתינות. לבסוף, בכל דוא"ל אותו אתם מוציאים כתבו כי אתם מבקשים מהנמענים להוסיף את כתובת המייל שלכם לספר הכתובות שלהם. בצורה כזו הסיכוי כי מכתבכם יועבר לתיקיית הספאם יהפוך לקלוש.

עשו שימוש בקבוצת מיקוד בטרם השליחה – עוד לפני שאתם לוחצים על כפתור השליחה לכלל רשימת החברים שלכם, שלחו את הדיוור המתוכנן לתיבות דמה שבאמצעותן תוכלו לבחון מבעוד מועד העיצוב ואת התוכן. מדובר על צעד חשוב מאין כמוהו מכיוון שברגע ששלחתם את הדיוור לכלל חברי הרשימה אין דרך חזרה. מומלץ כי תיבות הדמה הללו ימוקמו בשרתי דואר שונים (Gmail,Hotmai,Yahoo ועוד.) וזאת על מנת שתוכלו לראות בעצמכם כיצד ייראה המייל שיתקבל מאוחר יותר בתיבות הדואר של הנמענים שלכם.


© 2001-2012 All Rights Reserved. | Anti Spam Policy | Privacy & Security Policy

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image