03-5240290 :טל Call Now
כניסה למערכת פתח חשבון חינם

שליחה לפי תוצאות

איך לקבל את התוצאה הכי טובה מהקמפיין שלנו?

כשיוצרים קמפיין צריך למצוא את העיצוב הכי טוב, את שורת הנושא הטובה ביותר ואת התוכן הכי נכון כדי לקבל את התוצאות הכי טובות מהדיוור שלנו.
שליחה לפי תוצאות נותנת לנו לשלוח דגימות של מספר קמפיינים דומים אבל שונים.
לאחר מכן לשלוח את יתר המידע לפי התוצאות (הכי הרבה פתיחות/ הכי הרבה הקלקות) שיתקבלו לאחר תקופת זמן שנקבעת מראש .


לדוגמא:
שלחתי את קמפיין A ל 5% מהרשימה, שלחתי לקמפיין B עוד 5% מהרשימה, ושלחתתי לקמפיין C עוד 5% מהרשימה (עד כה שלחתי 15 אחוז מהרשימה).
כל קמפיין ששלחתי יכול להיות דומה בחלק אחד ושונה בחלק אחר ( שורת נושא שונה לכל קמפיין HEADER שונה לכל קמפיין ואפילו טקסט שונה בכל קמפיין ) ההמלצה שלנו היא להתמקד בשורת הנושא ובחלק העליון של הדיוור.
נשארו לי עוד 85% לשלוח על פי תוצאות הבדיקה.
לאחר זמן שנקבע מראש המערכת דוגמת את הקמפיין הטוב ביותר לתוצאה הרצויה ושולחת את יתר הדיוורים.
השינויים שיצרתי ב קמפיינים A,B,C יקבעו את כמות הפתיחות לכל אחד מהקמפיינים ואיך אני אוהב להגיד תנו לנמענים שלכם להצביע בידיים (בפתיחות במקרה שלנו).
השימוש בשליחה לפי תוצאות מתאים לכולם כל אחד מאיתנו רוצה למצוא את הנוסחה המנצחת סוף סוף יש לנו כלי חישוב מתאים.


עכשיו לדוחות - ניתוח של שליחה לפי תוצאות:
אחרי ששלחתי את הניוזלטר אני אוכל לראות את התוצאות לכל שליחה שביצעתי וגם לשליחה הכללית. כמובן שאני יכול להשוות את התוצאות ( לפעמים הן משתנות לאחר יותר זמן) ואף להציג אותן כתוצאות גרפיות. לפי התוצאות הגרפיות אני אוכל לנתח את הקמפיינים (לא תמיד הקמפיין עם הכי הרבה פתיחות הוא הקמפיין עם הכי הרבה הקלקות) והכי חשוב ללמוד איך הלקוחות שלי מתנהגים ולייעל את השליחות בעתיד.
תודה שקראתם אני מקווה שלמדתם עוד קצת על איך לשפר את הדיוור והשיווק האלקטרוני שלכם.


נמשיך לחדש כדי שאתם תוכלו להמשיך להשתמש במערכת הדיוור ו SMS הטובה ביותר בישראל.
עומר ליברמן מנכ"ל פולסים


שלחו לי במייל הצעות לשיפור ורעיונות: support@pulseem.com


© 2001-2012 All Rights Reserved. | Anti Spam Policy | Privacy & Security Policy

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image