03-5240290 :טל Call Now
כניסה למערכת פתח חשבון חינם

דיוור אלקטרוני

דיוור אלקטרוני הפך כבר מזמן לאחד מכלי השיווק היעילים והבולטים ביותר ברשת האינטרנט שכן מדובר בכלי המאפשר לכם הן להגדיל במידה ניכרת את סך ההכנסות החודשי שלכם והן לשמור על קשר שוטף עם הלקוחות שלכם. במאמר שלפניכם נציג מערכות דיוור אלקטרוני המאפשרות להפיץ את המסר שלכם לכמות גדולה מאוד של נמענים בקלות ובנוחות.

מהן מערכות דיוור אלקטרוני?

רובנו רגילים לשלוח את מכתבי הדואר האלקטרוני שלנו באמצעות שרתי הדואר של חברות כמו Gmail, Hotmail או Yahoo. לחילופין, ניתן לעשות שימוש בתוכנות ייעודיות לשליחת דואר אלקטרוני דוגמת ה-Outlook Express המוכר. שתי האפשרויות הללו מתאימות לשליחה של דברי דואר ספורדיים למספר נמענים קטן יחסית בו זמנית ורובן אינן מתאימות לניהול הקשר השוטף עם רשימה גדולה של לקוחות. בדיוק לשם כך הומצאו מערכות דיוור אלקטרוני אשר מאפשרות לבעלי עסקים לנהל רשימת תפוצה בלתי מוגבלת של לקוחות קיימים ופוטנציאליים ללא קושי.

מערכות דיוור אלקטרוני נועדו על מנת לעדכן את הלקוחות שלכם בחדשות האחרונות של בית העסק שלכם וחשוב מכך, להניע אותם לפעולה הנוגעת לרכישה של מוצר או שירות מסויימים. במקום לשלוח מיילים נפרדים לכל אחד מהלקוחות, מערכות דיוור אלקטרוני מאפשרות לכם לשלוח את אותו המסר לכולם – בלחיצת כפתור אחת. כמובן שתוכלו גם לשלוח מסרים נפרדים לקבוצות של נמענים על פי ראות עיניכם (לשם המחשה – מסר אחד למצטרפים חדשים לרשימת התפוצה ומסר שונה לחלוטין לוותיקים).

מה ניתן לעשות באמצעות מערכת דיוור אלקטרוני?

מלבד שליחת דברי הדואר האלקטרוני, מאפשרת מערכת דיוור אלקטרוני לשלוח לכל חברי רשימת התפוצה שלכם (או לחלקם) הודעות SMS בזמן אמת, כמו גם הודעות מתוזמנות למועד שנקבע על ידכם. בנוסף, תוכלו לייצר אינספור פילוחים ממוקדים של רשימת התפוצה שלכם ולחלק אותה לכמה קבוצות שתרצו. כמו כן, תהיה לכם האפשרות להיחשף לדוחות ניטור ובקרה מפורטים שיציגו את כמות דברי הדואר וההודעות שנתקבלו, את שעת פתיחתם, מספר הלחיצות על קישורים המופיעים בתוך דברי הדואר וכיוצא באלה. כל זאת כמובן מבלי לעבור על חוק הספאם ולהבטיח לעצמכם עבירות גבוהה שתמנע מדברי הדואר שתשלחו להגיע ישירות למחיצת דואר הזבל.

שלושה טיפים חשובים לשימוש נכון במערכות דיוור אלקטרוני


הדבר הראשון שעליכם להקפיד עליו בטרם תוציאו כל מכתב באשר הוא באמצעות המערכת הוא שהנמענים אליהם אתם מתכוונים לשלוח את התוכן – נתנו לכך את הסכמתם המפורשת. כמובן שכניסה לרשימת התפוצה של בית העסק שלכם שקולה במרביתם המוחלט של המקרים להסכמה מסוג זה. בהקשר זה חשוב אף להקפיד על כך שכל דבר דואר שתוציאו יכלול בחלקו התחתון קישור שיאפשר לנמענים החפצים בכך להסיר עצמם מרשימת התפוצה.

זאת ועוד, אנו ממליצים לכם לנסח את המסרים שאתם מעבירים בצורה אישית (עד כמה שניתן). פנייה אישית, דבר דואר מעוצב ואטרקטיבי, וטקסט מקצועי שיניע את הנמען לפעולה הם השילוב המושלם. זכרו, האופן בו תנסחו את שורת הנושא של המייל יכול לעשות את ההבדל בין ההחלטה לפתוח אותו לבין ההחלטה להתעלם.

לבסוף, חשוב מאוד שתלמדו לעקוב אחרי כל הסטטיסטיקות שמערכת דיוור אלקטרוני מסוגלת לספק. ניטור ומעקב מתמיד אחרי הנתונים יסייע לכם לראות את התמונה המלאה על כל מרכיביה – הטובים והטעונים שיפור כאחד.


© 2001-2012 All Rights Reserved. | Anti Spam Policy | Privacy & Security Policy

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image