03-5240290 :טל Call Now
כניסה למערכת פתח חשבון חינם

EasyPage - בנייה וניהול של דפי נחיתה

דף הנחיתה – כרטיס הביקור של האירוע שלכם

כשמו כן הוא, דף הנחיתה הוא המקום אליו אתם מפנים, או במילים אחרות, בו אתם מנחיתים את אלו המבקשים להגיע לאירוע שאותו אתם עורכים. דף נחיתה סטנדרטי כולל למעשה את כל הפרטים הרלוונטיים אודות האירוע (תאריך האירוע, המקום בו יתקיים, שעת הפתיחה ואף תכנית משוערת לרבות הדוברים המרכזיים) ומספר שדות שאותם מתבקשים הנרשמים למלא: החל משם ושם משפחה דרך תפקיד וכלה בדואר אלקטרוני ועוד.

EasyPage מבית פולסים מאפשר לכם לייצר ולעצב בעצמכם כל דף נחיתה שתרצו תוך מספר דקות ובאמצעות מספר צעדים פשוטים ביותר. דף הנחיתה שתכינו יאוחסן על שרתי המערכת המאובטחים שלנו ותוכלו כמובן לכלול את הקישור אליו בכל דיוור אלקטרוני אותו תעבירו לחברי רשימת התפוצה שלכם. בנוסף, תוכלו לשבץ את הקישור המוכן באתר האישי שלכם, באתר החברה שלכם או בכל מקום אחר שיכול לסייע לכם במאמצי השיווק של האירוע.

להיערך מבעוד מועד


היתרון המשמעותי ביותר בדפי הנחיתה טמון ביכולת לייצר לעצמכם רשימת תפוצה ומסד נתונים אפקטיביים שיסייעו לכם לקבל יותר פרטים על כל אחד מהגולשים שהגיעו לדף הנחיתה מהאתר שלכם או מפרסום ישיר במנועי החיפוש הגדולים ובראשם גוגל. רשימת תפוצה מעודכנת ומקיפה היא מפתח חשוב מאין כמוהו ללקוחות מרוצים משום שברגע שיעלה בידכם לעמוד על פרופיל הלקוחות שמתעניינים בשירותכם, הרי שתוכלו להציע להם מוצרים ושירותים התואמים לצורך העניין את גילם ומינם.

זאת ועוד, דף הנחיתה יאפשר לכם להיערך טוב יותר לאירוע אותו אתם מתכננים. ברגע שדף הנחיתה שלכם יהיה מוכן תוכלו להפיצו בכל אפיק אפשרי ולעקוב בצורה מסודרת אחרי כמות הנרשמים. בצורה כזו תוכלו להיות עם האצבע על הדופק כל העת ולבצע את ההתאמות הדרושות בכל הנוגע למבנה האירוע או תכניו – בהתאם לכמות המשתתפים והרקע ממנו הם מגיעים.

המדד שבאמצעותו ניתן למדוד את יעילותם של דפי הנחיתה נקרא יחס המרה (Conversion Rate). במילים אחרות, מדובר על אינדיקטור שמטרתו להראות לכם כמה מהאנשים שצפו בדף החליטו בסופו של דבר לבצע פעולה אקטיבית ולהירשם לאירוע אותו אתם משווקים. מיותר לציין שככל שיחס ההמרה גבוה יותר – כך מצבכם טוב יותר. מערכת ניהול דפי הנחיתה של חברת פולסים תאפשר לכם לראות את יחס ההמרה המעודכן שלכם בזמן אמת.

על פי רוב, עמוד נחיתה מוצלח יכלול עיצוב ברור ולא מבולגן (כך למשל, מומלץ לבחור באחד או לכל היותר בשני צבעי רקע שישלטו בדף. יותר מדי צבעים עלולים לבלבל את המשתתף הפוטנציאלי) וחשוב מכך, טקסט קצר שמבהיר את המטרה שלשמה נערך האירוע ועיקרי התכנים שיוצגו בו. בכל הנוגע למיתוג העסקי רצוי באופן טבעי למקם את לוגו החברה במקום בולט בדף הנחיתה.

להכיר את אורחיך טוב יותר

מעבר למעקב אחרי כמות המשתתפים תאפשר לכם המערכת ליצור קשר עם כל הנרשמים באופן קולקטיבי (לשם עדכון על שינוי השעה בה יחל האירוע למשל), ולא פחות חשוב מכך – באופן אישי. יצירת הקשר האישי תסייע לכם להכיר טוב יותר את המשתתפים שיגיעו לכנס, ללמוד יותר על תחומי העניין שלהם ולהבין איזה חלק מהתכנים שיועברו במהלך האירוע יכול להיות רלוונטי ביותר עבורם במהלכו ולאחריו. כל חומר רקע שתאספו ישמש אתכם בשלב מאוחר יותר לביצוע Follow-Up מוצלח ויעיל שעשוי להגדיל את ההכנסות שלכם.

למידע נוסף אודות מערכת בניית וניהול דפי הנחיתה צרו קשר עם שרות הלקוחות שלנו בטלפון 03-5240290


© 2001-2012 All Rights Reserved. | Anti Spam Policy | Privacy & Security Policy

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image