03-5240290 :טל Call Now
כניסה למערכת פתח חשבון חינם

מהם היתרונות בשיווק באמצעות SMS?

שיקולי עלות-תועלת היו מאז ומעולם לקו המנחה של עולם השיווק. כל מפרסם באשר הוא חייב למקסם את המשאבים העומדים לרשותו על מנת להגיע לכמות גדולה ככל הניתן של לקוחות פוטנציאליים במינימום עלות. אחת מטכנולוגיות השיווק היעילות והמקובלות ביותר שניתן למצוא היום היא באופן טבעי טכנולוגיית השיווק ב-SMS שמאפשר למפרסמים להגיע ישירות למכשיר הקרוב ביותר לקהל היעד שלהם – הטלפון הסלולרי.

תתפלאו לגלות שבעוד האדם הממוצע ידווח על אובדן ארנקו לאחר 26 שעות לערך, הרי שדיווח על אובדן הטלפון הסלולרי יגיע לאחר לא יותר מ-68 דקות בממוצע. רוצים עוד נתון מדהים? אדם ממוצע יגיב לדוא"ל שנשלח אליו תוך 90 דקות. מענה ל-SMS ייקח לא פחות מ-90 שניות. ואם זה לא מספיק הרי שמחקרים הוכיחו שלא פחות מ-70% מהחיפושים המבוצעים באמצעות הטלפון הנייד מסתיימים בפעולה במהלך שעה אחת ממועד החיפוש.

היתרון המשמעותי ביותר בשיווק באמצעות SMS טמון נעוץ בהיותו פרסום ישיר ובלתי אמצעי ללא כל צורך בתיווך כזה או אחר מלבד האביזר שהפך במידה רבה לחברו הטוב ביותר של האדם – הטלפון הנייד שלו. בעידן שבו כל אדם מסתובב עם טלפון אחד, ובמרבית המקרים, עם יותר מטלפון אחד, בכיסו, הופך השיווק באמצעות SMS ליעיל מאין כמוהו. סביר להניח שכל הודעת SMS שתישלח לנמענים תיפתח על ידם כפי שראינו תוך פרק זמן קצר ביותר וזאת למשל בניגוד להודעות פרסומיות הנשלחות בדואר רגיל. ההודעות הללו מוצאות בדרך כלל מהר מאוד את דרכן לפח האשפה.

זאת ועוד, שיווק באמצעות SMS מאפשר למפרסמים לחבר הודעות בעלות גוון וצביון אישי שיכולות להטות את הכף מבחינתו של הצרכן ולהניע אותו לפעולה. כך למשל, דמיינו לעצמכם שאתם מקבלים הודעת SMS שבה מוזכר שמכם בצירוף ברכת מזל טוב ליום ההולדת שלכם. אין ספק שמדובר בכיף גדול, בהרגשה נהדרת שיכולה לשכנע אתכם ללכת דווקא היום לחנות אותה תכננתם לפקוד זמן רב.

נוסף על כך, הפרסום ב-SMS נעשה אך ורק אחרי שניתן לכך אישור מפורש מצדו של הנמען. אישור מהסוג הזה משמש עבורכם כאסמכתא משפטית לכל דבר ועל כן הוא עשוי למנוע כל התדיינות עתידית בבית המשפט, על אחת כמה וכמה לאחר כניסתו לתוקף של חוק הספאם. חשוב מכך, עצם מתן האישור לקבלת ההודעות מצביע על כך שהנמען מעוניין לקבל את העדכונים שלכם ולצרוך את המוצרים שיש לכם להציע. כל עוד תקפידו להיות אטרקטיביים – אין כל סיבה שהלקוח הארעי לא יהפוך לקבוע ומאוחר יותר לשגריר של המותג שלכם.

לסיכום, כפי שניתן לראות שיטת הפרסום ב-SMS מוכיחה את יעילותה בכל פעם מחדש משום שיש בכוחה להגיע לאמצעי התקשורת הזמין והקרוב ביותר לכל אדם, הטלפון האישי שלו. בעידן של תקציבי פרסום מתכווצים עולה חשיבותו של השיווק באמצעות SMS משום שמדובר בשיווק ממוקד וישיר שהמרחק בינו לבין ההגעה הפיזית לבית העסק או להזמנת המוצר או השירות באמצעות הטלפון הוא הקצר ביותר.

אנו בחברת פולסים נסייע לכם לתכנן את קמפיין השיווק היעיל ביותר שאף יעמוד במסגרת התקציב בו תבקשו לעשות שימוש. ננתח יחד אתכם את קהלי היעד ונעשה ככל יכולתנו על מנת לעזור לכם למקסם את המשאבים העומדים לרשותכם.


© 2001-2012 All Rights Reserved. | Anti Spam Policy | Privacy & Security Policy

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image